Resetowanie hasła dla serii ASA1222
Wprowadzenie do tekstu
Resetowanie hasła dla serii ASA1222
Model produktu i wersja oprogramowania układowego:
ASA1222E-S/ ASA1222G
Firmware:
Poziom bazowy (np. General_ASA1222G_Eng_V1.000.0000000.4.R.20190717.zip dla ASA1222G)
Opis problemu:
Kiedy próbujemy wejść do interfejsu projektu, to pokazuje “manager confirm”, więc nie jest w stanie wejść.
Analiza problemów i rozwiązywanie problemów:
Najpierw musimy sprawdzić, czy hasło menedżera jest ustawione wcześniej i czy klient może je zapamiętać. Zwykle dzieje się tak, gdy klient błędnie ustawił hasło menedżera, ale zapomina, co zrobił. Więc właściwie to, co musimy zrobić, to ustawić fabrycznie.
Rozwiązanie i konkluzja
Zasadniczo to urządzenie można zresetować za pomocą super hasła. Sugerujemy skontaktowanie się z działem badawczo-rozwojowym, aby poprosić o super hasło ze względu na bezpieczeństwo informacji, co jest możliwe tylko przez jedną godzinę i będzie się różnić w zależności Pozwalasz również R & D sprawdzić zdalnie z tobą na wypadek, gdyby klient mógł źle zrozumieć instrukcję.
Innym sposobem jest to, że jeśli super hasło nie działa, lub klient nie rozumie lub nie chce w ogóle próbować, możesz poprosić R&D o wygenerowanie testowego oprogramowania układowego do aktualizacji, która służy do czyszczenia konfiguracji. W ten sposób można wejść do interfejsu projektu bez uwierzytelniania menedżera.