Resetowanie hasła dla serii ASA1222

Wprowadzenie do tekstu

Resetowanie hasła dla serii ASA1222

Model produktu i wersja oprogramowania układowego:

ASA1222E-S/ ASA1222G

Firmware:

Poziom bazowy (np. General_ASA1222G_Eng_V1.000.0000000.4.R.20190717.zip dla ASA1222G)

Opis problemu:

Kiedy próbujemy wejść do interfejsu projektu, to pokazuje “manager confirm”, więc nie jest w stanie wejść.

Analiza problemów i rozwiązywanie problemów:

Najpierw musimy sprawdzić, czy hasło menedżera jest ustawione wcześniej i czy klient może je zapamiętać. Zwykle dzieje się tak, gdy klient błędnie ustawił hasło menedżera, ale zapomina, co zrobił. Więc właściwie to, co musimy zrobić, to ustawić fabrycznie.

Rozwiązanie i konkluzja

Zasadniczo to urządzenie można zresetować za pomocą super hasła. Sugerujemy skontaktowanie się z działem badawczo-rozwojowym, aby poprosić o super hasło ze względu na bezpieczeństwo informacji, co jest możliwe tylko przez jedną godzinę i będzie się różnić w zależności Pozwalasz również R & D sprawdzić zdalnie z tobą na wypadek, gdyby klient mógł źle zrozumieć instrukcję.

Innym sposobem jest to, że jeśli super hasło nie działa, lub klient nie rozumie lub nie chce w ogóle próbować, możesz poprosić R&D o wygenerowanie testowego oprogramowania układowego do aktualizacji, która służy do czyszczenia konfiguracji. W ten sposób można wejść do interfejsu projektu bez uwierzytelniania menedżera.