Model urządzenia: NVR serii 5x (wersja podstawowa)

Opis problemu: Podczas eksportowania danych tablicy rejestracyjnej na stronie internetowej NVR pojawia się błąd, jak pokazano na poniższym rysunku.

analiza problemu:

  1. MS Office nie jest zainstalowany, funkcja eksportu raportu sieciowego NVR opiera się na interfejsie dostarczonym przez MS Office.
  2. Zainstalowany MS office nie ukończył prawdziwej autoryzacji
  3. Niektóre wersje MS office2016 zmodyfikowały interfejs czasu. Wtyczka dostarczana z NVR jest wywoływana zgodnie z wcześniejszą wersją pakietu Office, co powoduje awarię wtyczki.

Rozwiązanie: Potwierdź, że pierwsze dwa punkty 1 i 2 są poprawne, a następnie potwierdź, czy MS Office na komputerze stacjonarnym to Office 2016 lub nowsza wersja. Jeśli tak, możesz najpierw zamknąć wszystkie przeglądarki internetowe na komputerze. Usuń katalog C:\Program Files (x86)\ webrec, a następnie zainstaluj zmodyfikowaną wersję załączonej wtyczki [webplugin_dahua.zip] w celu przetestowania. Ta wersja wtyczki naprawia trzeci z powyższych problemów.