Model urządzenia: NVR serii 5x (wersja podstawowa)
Opis problemu: Podczas eksportowania danych tablicy rejestracyjnej na stronie internetowej NVR pojawia się błąd, jak pokazano na poniższym rysunku.
analiza problemu:
- MS Office nie jest zainstalowany, funkcja eksportu raportu sieciowego NVR opiera się na interfejsie dostarczonym przez MS Office.
- Zainstalowany MS office nie ukończył prawdziwej autoryzacji
- Niektóre wersje MS office2016 zmodyfikowały interfejs czasu. Wtyczka dostarczana z NVR jest wywoływana zgodnie z wcześniejszą wersją pakietu Office, co powoduje awarię wtyczki.
Rozwiązanie: Potwierdź, że pierwsze dwa punkty 1 i 2 są poprawne, a następnie potwierdź, czy MS Office na komputerze stacjonarnym to Office 2016 lub nowsza wersja. Jeśli tak, możesz najpierw zamknąć wszystkie przeglądarki internetowe na komputerze. Usuń katalog C:\Program Files (x86)\ webrec, a następnie zainstaluj zmodyfikowaną wersję załączonej wtyczki [webplugin_dahua.zip] w celu przetestowania. Ta wersja wtyczki naprawia trzeci z powyższych problemów.