Problem z błędem danych danych eksportowych tablic rejestracyjnych NVR
Model urządzenia: Seria NVR 5x (wersja podstawowa)
Opis problemu: Wystąpił błąd podczas eksportowania danych tablic rejestracyjnych po stronie internetowej NVR, jak pokazano na poniższym rysunku.
Analiza problemu:
- MS office nie jest zainstalowany, funkcja eksportu raportu internetowego NVR opiera się na interfejsie dostarczonym przez MS Office
- Zainstalowany pakiet MS Office nie zakończył prawdziwej autoryzacji
- Niektóre wersje MS Office2016 zmodyfikowały interfejs czasu. Wtyczka dołączona do rejestratora NVR jest wywoływana zgodnie z wcześniejszą wersją pakietu Office, co spowoduje awarię wtyczki.
- Rozwiązanie: Upewnij się, że pierwsze dwa punkty 1 i 2 są poprawne, a następnie potwierdź, czy pakiet MS Office na komputerze lokalnym to pakiet Office 2016 lub nowsza wersja. Jeśli tak, możesz najpierw zamknąć wszystkie przeglądarki internetowe na komputerze. Usuń katalog C:Program Files (x86)webrec, a następnie zainstaluj zmodyfikowaną wersję dołączonej wtyczki [webplugin_dahua.zip] w celu przetestowania. Ta wersja wtyczki rozwiązuje trzeci powyższy problem.