Połączenie XVR z kamerą Hikvision nie może pobrać strumienia i towarzyszy temu błąd wykrywania ruchu.

Model i wersja oprogramowania sprzętowego
DH-XVR7816S-4K-I2

DH_XVR7x32-I2_MultiLang_V4.001.0000003.2.R.211020.zip

Opis problemu
DH-XVR7816S-4K-I2 dodaje wiele kamer Hikvision, restart wydaje się powolny, a czas wynosi do 3 minut. Jednocześnie występuje problem z błędem wykrywania dynamicznego.

Proces sprawdzania
Najpierw należy sprawdzić czułość i próg wykrywania ruchu i upewnić się, że nie ma problemu z ustawieniami;
Interfejs podglądu ponownego uruchomienia urządzenia ma również zapis pobierania strumienia. Po przełączeniu podzielonego ekranu okazuje się, że tylko pojedynczy ekran może uzyskać obraz w czasie rzeczywistym. Chociaż ekran podzielony na wiele części może pomyślnie pobrać strumień, nie może uzyskać obrazu w czasie rzeczywistym.
Usuń kamerę z urządzenia i wyłącz wykrywanie ruchu dla wszystkich kamer, dodaj ją do urządzenia i uruchom ponownie. Ostatecznie okazało się, że problem nie został rozwiązany.
Dzięki testowi narzędzia ODM stwierdzono, że obraz w czasie rzeczywistym z kamery front-end można uzyskać normalnie, a odpowiednie rekordy wykrywania ruchu również istnieją
Zbieranie pakietów i drukowanie informacji o powtarzających się problemach
Rozwiązanie
Analiza dziennika wydruku wykazała, że urządzenie DH-XVR7816S-4K-I2 jest przeznaczone do pobierania strumienia w celu uzyskania obrazu, a funkcja wykrywania ruchu działa w tym samym wątku. Zjawisko to występuje, gdy urządzenie jest zablokowane. Potrzebna jest poprawka, aby odizolować te dwa elementy, konkretny pakiet to: DH_XVR7x16I2_MultiLang_V4.001.0000005.0.R.220617.W tym samym czasie plan sprzężenia zwrotnego R&D zaktualizuje i naprawi linię bazową, którą można rozwiązać, aktualizując do najnowszej linii bazowej.