Model i wersja oprogramowania sprzętowego
DHI-NVR2104-4KS2

V4.001.0000005.0, data kompilacji: 07/09/2021

Opis problemu
Funkcja ANR została włączona, ale plików wideo przesłanych z kamery w okresie rozłączenia nie można znaleźć w zapytaniu wideo.

  1. Analiza problemów i rozwiązywanie problemów

Sprawdź, czy konfiguracja jest prawidłowa, jaki jest czas ustawienia ANR i określ, jak długo może obsługiwać przesyłanie filmów, które są odłączone od sieci;
Sprawdź, czy tego dnia w kamerze znajduje się nagranie wideo. Jeśli nie ma wideo, sprawdź, czy karta SD jest zainstalowana lub czy instalacja jest nieprawidłowa;
Sprawdzić dzienniki systemowe z trzech dni przed i po braku nagrywania na NVR, znaleźć konkretne rekordy dziennika rozłączenia i przeanalizować brakujący czas nagrywania.
Sprawdzając dziennik systemowy NVR, stwierdzono, że czas rozłączenia sieci przekroczył 12 godzin (maksymalny górny limit ANR), a rozłączenie sieci rozpoczyna się po 4 minutach od przejścia IPC do trybu online. Ponieważ ANR musi zapewnić, że sieć nie może zostać ponownie rozłączona podczas procesu przesyłania wideo do NVR, co doprowadzi do całkowitej utraty wideo. W związku z tym odpowiednie wideo nie będzie odpytywane w NVR.

  1. Rozwiązanie i wnioski Środowisko sieciowe, w którym ANR przesyła wideo, powinno być dobre, aby uniknąć ponownego rozłączenia z siecią.