Nie można znaleźć wideo, gdy włączona jest funkcja ANR
Model i wersja oprogramowania układowego
DHI-NVR2104-4KS2
V4.001.0000005.0, Data kompilacji: 07/09/2021
Opis problemu
Funkcja ANR została włączona, ale w zapytaniu wideo nie można odnaleźć plików wideo przesłanych z kamery w okresie rozłączania.
  1. Analiza problemu i rozwiązywanie problemów

Sprawdź, czy konfiguracja jest poprawna, jaki jest czas ustawienia ANR i określ, jak długo może obsługiwać przesyłanie filmów, które są odłączone od sieci;
Sprawdź, czy tego dnia w aparacie jest nagrany film. Jeśli nie ma obrazu, sprawdź, czy karta SD jest zainstalowana lub czy instalacja jest nieprawidłowa;

  1. Analiza problemu i rozwiązywanie problemów

Sprawdź, czy konfiguracja jest poprawna, jaki jest czas ustawienia ANR i określ, jak długo może obsługiwać przesyłanie filmów, które są odłączone od sieci;
Sprawdź, czy tego dnia w aparacie jest nagrany film. Jeśli nie ma obrazu, sprawdź, czy karta SD jest zainstalowana lub czy instalacja jest nieprawidłowa;

  1. Rozwiązanie i wnioski

Środowisko sieciowe, w którym narzędzie ANR przesyła wideo, powinno być dobre, aby uniknąć ponownego rozłączenia z siecią.