Jak rozwiązać problem z kamerą dodaną przez Poe nie można wyświetlić podglądu
Model produktu i wersja oprogramowania układowego:
DHI-NVR4416-16P-4K
V4.0001.0000005.1 — data kompilacji: 2021-07-13
Opis problemu:
Kamera podłączona bezpośrednio do rejestratora NVR, dodany adres IP, sieć i lokalna czarny ekran, ale podgląd kamery normalny (brak podglądu nawet po kliknięciu kanału). Na dysku twardym znajduje się wideo, ale nie można go odtworzyć ani utworzyć kopii zapasowej.
Analiza problemów i rozwiązywanie problemów:
Uaktualnij program do najnowszej wersji
Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
Zmień kamerę na poe add, jeśli nadal nie ma podglądu, sprawdź monitor lokalny
Jeśli kamery nadal nie są w trybie online, zamień porty sieciowe, aby testować i zbierać pakiety oraz drukować
Rozwiązanie i wniosek:
- Aktualizacja najnowszych programów
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i pliki w folderze C:Program Files (x86)webrec
- Ze względu na bezpośrednie połączenie, ale dodane przez sieć, okazało się, że nadal istnieją urządzenia, których nie można podłączyć, więc wybieramy dodaj kamerę przez poe. Weź wydruk z torby z chwytakiem, od włożenia kamery PoE, aby rozpocząć drukowanie
- Po zmianie na poe online stwierdziliśmy, że lokalnie było wideo, ale bardzo się zaciąło, więc przeanalizowaliśmy, że może to być spowodowane dyskiem twardym, po wyciągnięciu dysku twardego wszystko było w normie, więc zasugerowaliśmy sformatowanie dysku twardego