Jak rozwiązać problem IVSS dodaje monit kamery o nieprawidłowego użytkownika i hasło
Model produktu i wersja oprogramowania układowego:
IVSS7008-1I wersja 2.6.01.02.14382
Opis problemu:
Wprowadź poprawne hasło do konta, aby dodać kamerę, ale wyświetla się nieprawidłowe hasło do konta.
Analiza problemów i rozwiązywanie problemów:
Określa, czy dostęp jest do kamery trójdzielnej.
Podczas dodawania kamery należy utworzyć nową grupę użytkowników Onvif, aby się zalogować
4. Rozwiązanie i wnioski:
- Przejdź do interfejsu aparatu. Kliknij Ustawienie > Access Platform > Onvif i włącz uwierzytelnianie
- Kliknij Ustawienia > System > Account > Add User (Dodaj użytkownika) i utwórz nowego użytkownika w polu Onvif User. Grupa użytkowników musi być wybrana jako administrator.
- Zaloguj się do IVSS i kliknij URZĄDZENIE > Lista urządzeń > Dodaj > Dodaj ręcznie
- Użyj nazwy użytkownika i hasła, które właśnie utworzyłeś