Jak rozwiązać problem IVSS dodaje monit kamery o nieprawidłowego użytkownika i hasło

Model produktu i wersja oprogramowania układowego:
IVSS7008-1I wersja 2.6.01.02.14382

Opis problemu:
Wprowadź poprawne hasło do konta, aby dodać kamerę, ale wyświetla się nieprawidłowe hasło do konta.

Analiza problemów i rozwiązywanie problemów:
Określa, czy dostęp jest do kamery trójdzielnej.
Podczas dodawania kamery należy utworzyć nową grupę użytkowników Onvif, aby się zalogować
4. Rozwiązanie i wnioski:

  1. Przejdź do interfejsu aparatu. Kliknij Ustawienie > Access Platform > Onvif i włącz uwierzytelnianie
  1. Kliknij Ustawienia > System > Account > Add User (Dodaj użytkownika) i utwórz nowego użytkownika w polu Onvif User. Grupa użytkowników musi być wybrana jako administrator.
  1. Zaloguj się do IVSS i kliknij URZĄDZENIE > Lista urządzeń > Dodaj > Dodaj ręcznie
  1. Użyj nazwy użytkownika i hasła, które właśnie utworzyłeś