Model produktu (wersja)
IVSS7016DR
[2]Opis problemu
Błąd partycji dysku twardego, NVR uruchamia się automatycznie co 5 minut.
Przetwarzanie problemów (przyczyna główna)
- sprawdź przyczynę alarmu: 1) błąd partycji dysku twardego; 2) błąd zasilania;
- przetestuj cały dysk twardy w innym NVR, jeden HD ma problem, wymień ten HD;
- sprawdź zasilanie, nie ma problemu;
- sprawdź wersję oprogramowania układowego, jest to najnowsza wersja;
- sprawdź ustawienie alarmu, anuluj dysk twardy i alarm zasilania, a następnie przetestuj, nadal uruchom ponownie automatycznie;
- sprawdzić normalną funkcję NVR, wszystkie kamery działa dobrze, ale nie można odtwarzać, umieścić dysk twardy w innym NVR, sprawdzić odtwarzanie wideo, działa dobrze, to znaczy HD nie ma problemu, wideo w HD nie ma problemu, problem jest w IVSS;
- wyjmij kabel sieciowy, a następnie przetestuj, nie ma problemu, nie uruchamiaj ponownie. podłącz kabel, problem się powtórzy, zawsze uruchom ponownie;
- wyeksportuj całą konfigurację w programie EXCEL, a następnie przywróć fabrykę IVSS, a następnie wykonaj test, nie ma problemu, a następnie importuj konfigurację do IVSS, wykonaj test, nie ma problemu.
[4]Rozwiązanie
- wyczyść sprzęt (zbyt dużo kurzu w środku);
2.sprawdź cały dysk twardy, wymień dysk twardy awarii; - wyeksportować konfigurację, przywrócić fabrykę IVSS, a następnie zaimportować konfigurację, problem rozwiązany;