Model produktu (wersja)

IVSS7016DR

[2]Opis problemu

Błąd partycji dysku twardego, NVR uruchamia się automatycznie co 5 minut.

Przetwarzanie problemów (przyczyna główna)

  1. sprawdź przyczynę alarmu: 1) błąd partycji dysku twardego; 2) błąd zasilania;
  2. przetestuj cały dysk twardy w innym NVR, jeden HD ma problem, wymień ten HD;
  3. sprawdź zasilanie, nie ma problemu;
  4. sprawdź wersję oprogramowania układowego, jest to najnowsza wersja;
  5. sprawdź ustawienie alarmu, anuluj dysk twardy i alarm zasilania, a następnie przetestuj, nadal uruchom ponownie automatycznie;
  6. sprawdzić normalną funkcję NVR, wszystkie kamery działa dobrze, ale nie można odtwarzać, umieścić dysk twardy w innym NVR, sprawdzić odtwarzanie wideo, działa dobrze, to znaczy HD nie ma problemu, wideo w HD nie ma problemu, problem jest w IVSS;
  7. wyjmij kabel sieciowy, a następnie przetestuj, nie ma problemu, nie uruchamiaj ponownie. podłącz kabel, problem się powtórzy, zawsze uruchom ponownie;
  8. wyeksportuj całą konfigurację w programie EXCEL, a następnie przywróć fabrykę IVSS, a następnie wykonaj test, nie ma problemu, a następnie importuj konfigurację do IVSS, wykonaj test, nie ma problemu.

[4]Rozwiązanie

  1. wyczyść sprzęt (zbyt dużo kurzu w środku);
    2.sprawdź cały dysk twardy, wymień dysk twardy awarii;
  2. wyeksportować konfigurację, przywrócić fabrykę IVSS, a następnie zaimportować konfigurację, problem rozwiązany;