Model produktu (wersja)

ASI7213X-T1: Ogólne_ASI72XXX-data_SpnEng_NP_128M_SIP_PART_V1.000.0000004.0.T.20200617
Ogólne_ASI72XXX-dane_SpnEng_NP_128M_SIP_PART_V1.000.0000004.0.T.20200617

[2]Opis problemu

Nasz klient miał problem z ASI7213X-T1 powiedział nam, że w każdy poniedziałek (ten problem miał prawie 3 tygodnie) w nocy ASI zawiesza się i dostaje czarny ekran, więc trzeba go ręcznie zresetować i ASI zaczyna działać ponownie, staraliśmy się uaktualnić go do hiszpańskiej wersji firmware (General_ASI72XXX-data_SpnEng_NP_128M_SIP_PART_V1.000.0000004.0.T.20200617 – General_ASI72XXX_Eng_NP_V1.000.0000002.1.R.2006 ale problem nadal zmieniamy zasilanie, ale nie działa.

Przetwarzanie problemów (przyczyna główna)

problem został spowodowany przez oprogramowanie sprzętowe (General_ASI72XXX-data_SpnEng_NP_128M_SIP_PART_V1.000.0000004.0.T.20200617), ponieważ jest niestabilność

[4]Rozwiązanie

Po aktualizacji oprogramowania układowego do nowej wersji ̈General_ASI72XXX-data_SpnEng_NP_128M_SIP_PART_V1.000.1025002.0.R.20201226.zip ̈ Urządzenie nie uległo ponownej awarii.