ASA dodane do wydania platformy

  1. Model produktu i wersja oprogramowania sprzętowego:

DHI-ASA1222G

General_ASA1222G_Eng_V1.000.0000003.0.R.211224.zip

  1. Opis problemu

Smart PSS AC nie może wyszukać ASA1222G-D, nie może dodać urządzenia.

  1. Analiza problemu i rozwiązywanie problemów:

Po pierwsze, należy upewnić się, że urządzenie może być pingowane na komputerze. Po drugie, istnieje kilka punktów, na które należy zwrócić uwagę podczas dodawania urządzenia: (1)Urządzenia z serii ASA nie mogą być przeszukiwane automatycznie, więc należy dodać je ręcznie. (2)Domyślne hasło dla urządzenia to admin. (3)Urządzenie musi chwilę poczekać, aby połączyć się z siecią. Następnie, jeśli urządzenie można pingować, ale nie można go dodać do platformy, sprawdź, czy hasło wprowadzone podczas dodawania urządzenia jest prawidłowe, spróbuj przywrócić domyślne urządzenie, a następnie dodaj je, a na koniec, jeśli nadal nie można go dodać, zbierz dzienniki i przekaż je personelowi badawczo-rozwojowemu w celu sprawdzenia

  1. Rozwiązanie i wnioski:

(1) Aktualizacja sprzętu do najnowszej wersji bazowej.

(2) Urządzenia z serii ASA nie mogą być wyszukiwane przez automatyczne wyszukiwanie, więc należy je dodać ręcznie.

(3) Domyślnym hasłem urządzenia jest admin.

(4) Urządzenie będzie potrzebowało czasu, aby być online.