ASA dodane do wydania platformy
- Model produktu i wersja oprogramowania sprzętowego:
DHI-ASA1222G
General_ASA1222G_Eng_V1.000.0000003.0.R.211224.zip
- Opis problemu
Smart PSS AC nie może wyszukać ASA1222G-D, nie może dodać urządzenia.
- Analiza problemu i rozwiązywanie problemów:
Po pierwsze, należy upewnić się, że urządzenie może być pingowane na komputerze. Po drugie, istnieje kilka punktów, na które należy zwrócić uwagę podczas dodawania urządzenia: (1)Urządzenia z serii ASA nie mogą być przeszukiwane automatycznie, więc należy dodać je ręcznie. (2)Domyślne hasło dla urządzenia to admin. (3)Urządzenie musi chwilę poczekać, aby połączyć się z siecią. Następnie, jeśli urządzenie można pingować, ale nie można go dodać do platformy, sprawdź, czy hasło wprowadzone podczas dodawania urządzenia jest prawidłowe, spróbuj przywrócić domyślne urządzenie, a następnie dodaj je, a na koniec, jeśli nadal nie można go dodać, zbierz dzienniki i przekaż je personelowi badawczo-rozwojowemu w celu sprawdzenia
- Rozwiązanie i wnioski:
(1) Aktualizacja sprzętu do najnowszej wersji bazowej.
(2) Urządzenia z serii ASA nie mogą być wyszukiwane przez automatyczne wyszukiwanie, więc należy je dodać ręcznie.
(3) Domyślnym hasłem urządzenia jest admin.
(4) Urządzenie będzie potrzebowało czasu, aby być online.