Możesz włączyć powiadomienia o alarmach w ustawienia urządzenia, aby umożliwić klientowi mobilnemu otrzymywanie powiadomień o alarmach, w przypadku wyzwolenia alarmów na urządzeniu. Możesz również ustawić harmonogram powiadomień, aby zdefiniować okres, w którym będą przychodzić powiadomienia o alarmach. W przypadku alarmów wyzwolonych poza okresem, aplikacja mobilna zignoruje powiadomienia o tych alarmach.
Wejdź na stronę Ustawienia.
- Opcja 1:
Na stronie Hik-Connect, jeśli jesteś w trybie listy, przesuń nazwę urządzenia w lewo i dotknij - Opcja 2:
Na stronie Hik-Connect, jeśli jesteś w trybie miniatur, stuknij nazwę urządzenia lub stuknij - Opcja 3:
Wejdź na stronę podglądu na żywo. Dotknij i dotknij Ustawienia.
Stuknij “Alarm Notification“, aby przejść do strony Powiadomienie o alarmie.
Stuknij ikonę , aby włączyć/wyłączyć Powiadomienie o alarmie.

(Opcjonalnie) Ustaw harmonogram powiadomień.
Stuknij ikonę po prawej stronie Harmonogramu powiadomień, aby włączyć Harmonogram powiadomień.
Stuknij “Notification Schedule“, aby przejść do strony Harmonogram powiadomień.

Kliknij “Set a time schedule“.
Wybierz czas rozpoczęcia i czas zakończenia.

(Opcjonalnie) Dotknij “Repeat” i wybierz dzień, który chcesz powtórzyć.
Dotknij ikony , aby potwierdzić ustawienia.
(Opcjonalnie) Po ustawieniu harmonogramu powiadomień wykonaj następujące operacje.
- Dotknij i przytrzymaj harmonogram, a następnie dotknij “Delete“, aby usunąć harmonogram.
- Możesz dotknąć szablonu, aby edytować szablon powiadomienia.
(Opcjonalnie) Na stronie Powiadomienia o alarmie dotknij opcji “Notification Sound Mode“, aby ustawić tryb dźwięku