Uruchamiamy aplikację mobilną Tuya Smart oraz klikamy przycisk plus w aplikacji mobilnej.
Z listy urządzeń wybieramy “Inne produkty”.
Wybierz “Złączę (Wi-Fi)”.
Kliknij przycisk “Dalej”.
Jeśli na aplikacji nie wyświetla się SSID oraz hasło do sieci wifi należy połączyć się do sieci, w której będzie pracować wideodomofon.
Kliknij przycisk “Confirm the indicator is bliking rapidly”
Jeśli urządzenie zostało wcześniej dodane do konta, do którego utraciliśmy dostęp oraz nie jesteśmy w stanie odłączyć go od konta, należy wykonać reset urządzenia zgodnie z instrukcją producenta.
Kliknij przełącznik “Blink Slowly”
Połącz telefon z siecią Wifi wideodomofonu. Klikając “połącz teraz”
Przechodzimy do ustawień WiFi telefonu następnie wybieramy sieć bezprzewodową wideodomofonu o SSID SmartLife_<numer_urządzenia>
Urządzenie zostało dodane do konta.