Przed złożeniem rezerwacji prosimy o pobranie niezbędnej aplikacji TeamViewer na swój pulpit.
Przed wykonaniem pierwszej rezerwacji porady prosimy zapoznanie się z instrukcją
Komputer, do którego technik będzie się łączył, powinien być podłączony do tego samego routera, do którego został podłączony rejestrator/kamera.
Prosimy o skontaktowanie się z Państwa dostawcą internetu świadczącym usługę w miejscu instalacji.
Przygotowanie odpowiedzi na pytania znacznie przyśpieszy ukończenie porady.
Pytania, jakie należy zadać dostawcy internetu:
1. Nazwa firmy dostarczającej internet?
2. Rodzaj łącza internetowego: DSL, ADSL, 3G, WIFI, KABLOWY?
3. Czy posiadają Państwo publiczny adres IP, stały czy zmienny?
4. Czy państwa operator oferuje możliwość przekierowania portów?
Pytania, jakie może zadać Państwu technik podczas rozmowy:
1. Jakiej firmy/model posiadają Państwo router?
2. Jakiej firmy/model zakupiony został rejestrator/kamera?
3. Czy rejestrator/kamera został podłączony do routera?
Czynności do wykonania na komputerze:
1. Ściągnąć program TeamVievier, zapisać go na pulpit
2. Wyłączyć wszystkie aplikacje pobierające muzykę, filmy, itp.
3. Uruchomić program TeamVievier
4. Wyświetlone przez program “ID” oraz “hasło” należy przekazać technikowi.