Aby uzyskać dostęp do obrazu z kamery oraz nagrań z urządzenia mobilnego należy zainstalować odpowiednią aplikację. W zależności od posiadanego urządzenia pobieramy odpowiednią wersję programu z platform mobilnych Google play lub App Store
Android – Imou
iOS – Imou
Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji trzeba założyć konto, klikając przycisk “Zarejestruj się”
↓
W kolejnym oknie aplikacja poprosi nas o wybranie lokalizacji po wprowadzeniu, klikamy przycisk “Następny”
↓
Następnym krokiem będzie podanie adresu naszej poczty elektronicznej w polu “Wpisz adres e-mail”. Przy wpisie “Ustaw hasło” należy wpisać hasło, za pomocą którego będziemy się logować do naszego konta. Po uzupełnieniu wyżej wymienionych wpisów trzeba zaakceptować umowę klikając wyszarzony przycisk. Następnie klikając na “Kod weryfikacyjny”
↓
Na podany w poprzednim kroku adres poczty elektronicznej zostanie wysłany kod weryfikacyjny, który należy uzupełnić, po czym kliknąć przycisk “OK”
↓
Po udanej rejestracji można zalogować się do swojego konta, uzupełniając odpowiednio okienka, po czym klikając “Logowanie”.
↓
Po zalogowaniu się do konta w głównym oknie klikamy ikonę “plusa” w prawym górnym rogu.
↓
W tym kroku należy zeskanować skanerem kod QR, który jest dostępny na urządzeniu
↓
Aplikacja informuje nas, abyśmy upewnili się, że dodawane urządzenie jest prawidłowo podłączone, klikamy “Następny”.
↓
Następnie należy wprowadzić hasło do sieci bezprzewodowej, po czym kliknąć przycisk “Następny”.
↓
W następnym oknie trzeba zaznaczyć opcję “The green light is flashing slowly” i kliknąć “Następny”
↓
Aplikacja poinformuję nas o tym, że będzie słyszany dźwięk kuku, kuku, aby przejść do kolejnego kroku, należy wcisnąć “Następny”
↓
Następuje proces dodawania kamery do istniejącej sieci bezprzewodowej
↓
Po chwili powinien pojawić się komunikat o bezpieczeństwie, w tym kroku należy utworzyć hasło do kamery następnie przycisnąć “Następny”
↓
Aplikacja wyświetli informacje o dodawaniu urządzenia do chmury.
↓
Po udanym dodaniu kamery pojawi się komunikat “Pomyślnie dodano!” tym razem należy przycisnąć przycisk “Zakończono”.
↓
Aplikacja wyświetli informacje o darmowym przetestowaniu usługi zapisu w chmurze przez okres 7 dni. Jeśli zgadzamy się na testowy okres próbny, należy kliknąć “Aktywowano” jeżeli nie chcemy skorzystać z usługi, wybieramy “Później”
↓
Wystarczy kliknąć przycisk “play”.
↓
Po czym po prawidłowym skonfigurowaniu urządzenia uzyskujemy dostęp do podglądu.